کلبه دل
دل نوشته
درباره وبلاگ


کلبه دل مان را در روز عشق از جنس عشق وامید ساخته ایم امیدواریم با نظرات خود کلبه دل بهترین کلبه شود.



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 172
بازدید ماه : 1143
بازدید کل : 75769
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 95
تعداد آنلاین : 1




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه







آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, :: 20:13 :: نويسنده : امیر علی جووووووووون
پسر به دختر گفت:دوستم داري؟! 

اشک ازچشماي دخترجاري شد،مي خواست 

بره که پسردستشو گرفت و اشکاشو پاک کرد 

و گفت:اگه دوستم نداري اشکال نداره مهم 

اينه که من دوستت دارم و طاقت ديدن اشکاتو 

ندارم... 

دخترسرشو پايين انداخت و گفت:ميدوني 

چيه؟من دوستت ندارم...من...من بدجوري 

عاشقت شدم... 

پسر دستاي دخترو رها کرد و باقيافه اي غمگين 

از دختر جدا شد. 

دختر فرياد زد:مگه دوستم نداري؟؟!چرا داري 

ميري؟ 

پسرجواب داد:چون دوستت دارم مي خوام 

تنهات بذارم. 

دخترگفت:فکر کنم شنيده باشي که مي گن 

عاشقي که تنهاباشه توي دنيا نمي 

مونه!!!توکه دوست نداري من بميرم هان؟؟؟؟! 

پسرگفت:اونقدردوستت دارم که نمي خوام به 

خاطر من مرتکب گناه بشي!چون 

ميگن عشق يه جور گناهه!!! 

دختر:اما عشقم پاکه!! 

پسر فرياد زد:عشق پاک ديگه هيچ جاي دنيا 

پيدا نميشه............ 

و پسر برای همیشه دختر و تنها گذاشت دختر 


هم با تنهایی مُرد 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: