کلبه دل
دل نوشته
درباره وبلاگ


کلبه دل مان را در روز عشق از جنس عشق وامید ساخته ایم امیدواریم با نظرات خود کلبه دل بهترین کلبه شود.



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 256
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 307
بازدید ماه : 1278
بازدید کل : 75904
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 95
تعداد آنلاین : 1




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه







آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 10 اسفند 1392برچسب:, :: 10:52 :: نويسنده : امیر علی جووووووووون

 

 

گاه آرزو می کنم ، تو چند لحظه ای خودت را جای من بگذاری…ومن باشی، دلت ، دل

 

من باشد، چشمانت ، چشمان من باشد، روحت ، روح من باشد ، تمام وجودت برای

من باشد…


آنگاه خواهی دید من چقدر برای رسیدن به تو بی قراری می کنم…!


آنگاه خواهی دید چقدر شبها  و روزها از دوری تو اشک می ریزم…


آنگاه احساس خواهی کرد من چقدر تو را دوست دارم…


و احساس خواهی کرد عشقی را که تمام وجودم را فرا گرفته و به من وابسته شده

است!…


کاش این آرزو تبدیل به حقیقت می شد تا تو مرا بیشتر از همیشه باور داشته باشی


باور داشته باشی که دوستت دارم…باور داشته باشی که عاشق تو هستم!…

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: