کلبه دل
دل نوشته
درباره وبلاگ


کلبه دل مان را در روز عشق از جنس عشق وامید ساخته ایم امیدواریم با نظرات خود کلبه دل بهترین کلبه شود.



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 661
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 712
بازدید ماه : 1683
بازدید کل : 76309
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 95
تعداد آنلاین : 1




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه







آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 10 اسفند 1392برچسب:, :: 10:31 :: نويسنده : امیر علی جووووووووون

اگر هنوز هم زنده ام ، به عشق بودنت نفس میکشم!

 

اگر هنوز هم وفادار مانده ام میخواهم پاسخ بی وفاییهای تو را بدهم!

 

یک روز دیگر بدون تو گذشت و دوباره یک قطره اشک دیگر از چشمانم سرازیر شد!

 

و همچنان لحظه های بی تو بودن میگذرد اما من هنوز در کنار تو هستم!

 

تو نیستی و من هنوز عاشقت مانده ام ، تو مرا دوست نداری اما من هنوز دوستت دارم!

 

تو مرا فراموش کرده ای اما من هنوز با خاطراتت زندگی میکنم ، و از لحظه طلوع با یاد و

 

نام تو تا غروب سر میکنم!

 

یک روز دیگر بدون تو گذشت و هنوز هم دلم با تو است !

 

اگر هنوز این دل بهانه تو را میگیرد ، اگر هنوز هم خوشبختی را با تو میبیند به عشق

 

بودن تو است !

 

هر جای دنیا که هستی، باش

 

با عشق هر کسی که زندگی میکنی ، زندگی کن

 

در کنار هر کسی که هستی ، عاشقانه در کنارش باش

 

اما من

هر جا که هستم ، با تو می مانم

 

اگر در غم عشقت نشسته ام ، عاشقانه به یادت زندگی میکنم

 

و اگر نیز تنها هستم ، به عشق تو با تنهایی سر میکنم!

 

فصلها را بدون تو گذراندم و امروز نیز بدون تو گذشت ، فردا نیز می آید و مطمئن باش

 

فردا را نیز بدون تو میگذارنم ، اما همیشه بدان که اگر سالهای سال نیز بدون تو باشم

 

عاشقت می مانم و با عشقت این لحظه های بی تو بودن را با همه غم ها و غصه هایش

 

میگذرانم!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: