بارون
کلبه دل
دل نوشته
درباره وبلاگ


کلبه دل مان را در روز عشق از جنس عشق وامید ساخته ایم امیدواریم با نظرات خود کلبه دل بهترین کلبه شود.



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 109
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 1131
بازدید کل : 75757
تعداد مطالب : 495
تعداد نظرات : 95
تعداد آنلاین : 1




Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه







آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 18 فروردين 1393برچسب:, :: 10:32 :: نويسنده : فهیمه
بارون می باره روی گونه هام
میزنه روی شونه هام
 
بارون
وای از این گذر دورون
 
 
بارون میاره برام یادتو
گرمی خاطراتتو
 
بارون
وای از این گذر دورون
 
 
صد تا بهار گذشت
ای روزگار گذشت
شبای تار گذشت
صبح غمبار گذشت
اما این قلب من لحظه ای از تو یار نگذشت
 
 
برف سفید دیدیم
ماه و خورشید دیدیم
لرزش بید دیدیم
موی سپید دیدیم
اما از میوه ی باغچه ی عاشقی نچیدیم
 
 
من پشت شیشه با چشمای بارونی
منتظر میمونم تنها تو میدونی
خونه بی تو شده زندون خاطره
یاد تو می باره از پشت پنجره
 
 
ای تو بهار من
ای تو دلدار من
بی تو خزون شده
آخر کار من
 
طی شده عمر من پشت این پنجره
بغض ابرای دل ریخته تو هنجره
 
 
بارون میزنه روی گونه هام
می باره روی شونه هام
بارون
وای از این گذر دورون


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: